“Ida buat haji, ko buat dangdut tergedik-gedik” Dato’ Aliff Syukri kena sound dengan Bonda Rozita.

Dato’ Aliff sekarang tengah hangat promosi lagu single terbaru beliau ‘cowok baru’. Namun video yang dibuat bersama Sajat mengundang reaksi negatif bukan saja para netizen malah kalangan artis sendiri. Tak ketinggalan ibu dan isteri beliau.

Rasa dah berbuih semua tegur Dato’ Aliff ni. Isteri tengah buat ibadah haji, beliau boleh buat video gelek aksi Sajat.

View this post on Instagram

. . tag member korang dan jom buat #dancechallengecowokbaru mcm @nursajat23 nanti hadiah berupa wang tunak dari abg..Harap anda semua boleh bersabar saya faham terlalu ramai rakyat Malaysia yang inginkan dengar lagu yang paling sedap dan merdu di muka bumi ini sabar ya๐Ÿ™๐Ÿป๐Ÿ™๐Ÿป . abg dah post di youtube abg lirik lagu dan teaser lagu #cowokbaru gi di tvterlajaklaris nantikan rabu depan 12tghri lagu "cowok baru " di youtube sy (tvterlajaklaris) tag kawan kawan korang di ruangan komen di bawah yg tak zabarr tunggu lagu ni #cowokbaru ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ 5org yg bertuah yg tag akan memenangi wang duit raya dari saya…… pemenag saya akan PM dan sy akan posting di ig sy ..okey esok jam 6ptg nak tau pemenag๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ kalau rajin tag lh kat ig storey.. nanti sy akan respost smuaaa๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Ni komen dari Bonda Rozita.

 

Komen dari rakan artis.

shieraijoy : Waaa balance betul dato…. semua ada dalam hidup.ย 

abby_abadi112 : tak ingat mati ke dato’?

Selain bonda Rozita, datin Shahida turut memberi teguran kepada suami tercinta. Untung betul dato’ Aliff ni.

Harap Datin doa supaya Dato’ berubah. Yela, Datin kat Mekah kan, semoga makbul.

Sumber : ig Aliffsyukriterlajaklaris