[VIDEO] Lakonan Terlebih Mesra, Ayda Jebat Dan Zul Ariffin Dikecam Netizen

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)
Sebelum kita melihat lakonan terlebih mesra Ayda Jebat dan Zul Ariffin yang dikecam netizen, mari kita lihat berita dahulu Ayda Jebat supaya lebih memahaminya.

Dalam mengiktiraf bakat tulen, kerja keras dan penentuan artis tempatan kami, KDU University College telah menganugerahkan Ayda Jebat, seorang penyanyi dan pelakon tempatan, dengan Biasiswa Memandu yang berprestij untuk menyokong pertumbuhan pesat jenama tempatan kami dalam industri hiburan. Upacara penghargaan itu bersempena sambutan lagu dangdut ‘Pencuri Hati’ Ayda Jebat, serta pembebasan edisi khusus OPPO F1 Ayda Jebat.

Sebagai perintis dalam menyediakan pendidikan tinggi swasta, KDU telah menyaksikan beribu-ribu pemuda yang bersemangat dan penuh harapan dari latar belakang, budaya, dan negara-negara yang mempunyai koridor kampus yang cergas dalam mengejar pendidikan berkualiti selama 34 tahun yang lalu. KDU menawarkan pelbagai program home-grown dan antarabangsa di peringkat Sijil, Diploma, Ijazah dan Sarjana yang merangkumi Program Pemindahan Ijazah Amerika, Pengajian Pra-Universiti, Perniagaan, Komunikasi dan Seni Kreatif, Kejuruteraan, Pembangunan Permainan dan Pengkomputeran, Hospitaliti, Pelancongan dan Seni Kulinari, Undang-undang, Perakaunan Profesional.

Beasiswa Memandu adalah biasiswa tuisyen penuh diberikan kepada individu yang telah menunjukkan keupayaan kepimpinan yang cemerlang melalui penyertaan aktif dalam aktiviti kokurikulum, perkhidmatan sosial atau sukarela.

Sekarang mari kita tonton video di bawah untuk mengetahui lakonan terlebih mesra Ayda Jebat dan Zul Ariffin yang dikecam netizen.

Sila tonton video:

Video: Peminat Kritik Lakonan Terlebih Mesra Ayda, Zul Ariffin

SEJAK fenomena drama bersiri Rindu Awak 200 Peratus, pasangan pelakon Ayda Jebat dan Zul Ariffin dilihat sangat serasi bergandingan dan mereka sekali lagi dipertemukan menerusi drama MAID yang bersiaran sepanjang bulan Ramadan ini.

Namun, yang tak sedapnya ialah apabila penonton dan peminat sudah mula melahirkan perasaan meluat mereka dengan aksi terlebih mesra Zul dan Ayda menerusi naskhah arahan Michael Ang itu.

mesra

Kita tahu mereka menjayakan watak sebagai suami isteri namun kalau dah sampai tahap macam dalam video yang dikongsikan ini, memang agak daring jugaklah.

Tapi, anda semua tak perlu risau kerana Lembaga Penapisan Filem (LPF) sudah pun mengeluarkan guidelines kepada stesen televisyen agar tidak lagi membenarkan mana-mana produksi filem daripada menyiarkan babak-babak romantis seperti berpeluk dan cium dahi.
Lepas Ni Dah Tak Ada Babak Peluk & Cium Dalam Drama
Harap-harapnya selepas ini pengarah, penerbit dan pelakon semua dapat mematuhi peraturan yang telah ditetapkan oleh pihak berwajib.

Jangan terlalu mengejar rating sampai guidelines yang perlu dipatuhi dilanggar.

Bukan apa tak manislah kalau budak-budak tengok adegan macam tu, kang tak pasal-pasal dorang aplikasikan pula dengan kawan-kawan. Tak ke haru nanti? – MYNEWSHUB.CC

Sumber – dharian