Biar Betik! Takkan yang 4 orang tu tak sedar? Korang tengok betul2 apa pompuan tu dah buat…

Загрузка...

Tidak ada orang sedar apa yang perempuan tu dah buat ke? Korang tengok betul2 apa pompuan tu dah buat. Berani sungguh dia! Ada cctv kat dalam bilik tu dia pun berani buat cam ni. Tak tahu ada cctv kat sana sedang buat rakaman ke?

Manusia macam tu memang opputurnist. Mereka suka ambik kesempatan atas kelalaian orang lain. Memang tak sangka perempuan pun ada yang buat macam ni. Tak guna betul.

Kalau benda tu ialah benda yang sangat penting terhadap pemilik, pasti akan buat pemilik tu rasa sangat sedih dan susah hati.

Perempuan yang buat kerja cam ni memang berdosa. Yang lagi berdosa ialah kalau perempuan tu bertudung lagi.

Dah banyak belajar dari ajaran agama kenapa masih buat kerja cam ni? Tak kan tak belajar sedikit dari ajaran agama langsung?

Kita sepatutnya harus menghormati orang lain, tidak boleh ambil benda lain tanpa keizinan pemilik nya.

Ini adalah satu pencurian yang tak baik. Kalau semua orang buat cam ni, pasti masyarakat kami akan jadi huru hara kan?

Tidak ada orang mau kerja lagi, semua orang risau setiap hari kerana takut benda sendiri dicuri orang. Masyarakat akan jadi teruk kalau cam ni.

Cuba lihat dengan teliti video di bawah, Korang tengok betul-betul apa pompuan tu dah buat..

Sila tonton video:

Sumber : dharian

Загрузка...