(Video) Nak Tangkap Khalwat Jangan Terjah Membabi Buta. Ini Makan Dia..

Загрузка...

omen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Di dalam sebuah kedai lelaki jumpa ada seorang lelaki dan perempuan sedang buat sesuatu yang dia rasa sangat mencurigakan. Lepas tu dia pun ambil kamera dia dan buat rakaman sebagai bukti di mana dia ingat lelaki dan perempuan yang duduk kat kedai makan tu sedang berkhalwat. Tapi bila dia dekat dengan lelaki dan perempuan tu, tidak sangka mereka sedang..

Alamak buat malu jer, ingat mereka berkhalwat tapi mereka sebenarnya bukan. Lihatlah video di bawah dan tengok apa yang mereka seterusnya.

Hubungan seorang lelaki dan perempuan adalah sangat suci dan tidak sepatutnya dicemarkan dengan perbuatan yang tak elok. Remaja-remaja sekarang terutamanya pelajar-pelajar yang masih sedang belajar di sekolah, selalunya suka buat perkara yang diluar jangkaan semua orang. Salah satu sebab mereka berperangai cam ni mungkin disebabkan dipengaruhi oleh filem-filem dari negara barat.

Oleh sebab orang kat negara barat lebih kepada open minded, tidak macam orang negara kita lebih mementingkan kesucian. Remaja-remaja sekarang suka terikut-ikut budaya di negara barat dan seterusnya buat mereka melakukan perkara yang dikatakan tidak elok seperti berkhalwat di tempat awam.

Tapi kadang-kadang kena tengok keadaan jugak. Ada orang buat perkara seakan-akan sedang berkhalwat dari belakang. Cuba lihat dalam video di bawah, mereka nak tangkap khalwat tapi lihat apa yang berlaku seterusnya.. Ini makan dia..

Sila tonton video:

Sumber – dharian

p/s video adalah lakonan semata – mata sekadar hiburan.. tetapi ada mesej yang hendak disampaikan, jangan cepat menghukum sebelum siasat perkara sebenar

Загрузка...