Mengagumkan! Tenaga Che Ta Masih Macam Anak Dara Walaupun Sedang Hamil Anak Ke 4! Rupanya Inilah Rahsia Tenaga Muda Che Ta Tu!

Загрузка...

Peminat Che Ta tidak sabar lagi mahu menunggu kelahiran anaknya yang keempat. Anak yang bakal dilahirkan mesti comel. Walaupun Che Ta sudah berumur 40 tahun lebih, dia masih lagi bertenaga untuk beranak lagi.

Sesetengah peminat Che Ta mendakwa bahawa Che Ta sebenarnya sudah mencukupi dengan ketiga-tiga anaknya kerana dia telah berjaya mendapat anak perempuan pada ketiga kali kehamilan isterinya tetapi Dato Siti masih banyak kali meminta Che Ta untuk beranak lagi.

Walau bagaimanapun, selagi mempunyai tubuh badan yang sihat, tidak salah mahu beranak lagi. Terdapat wanita di negara barat yang sudah memasuki usia 70 tahun yang hamil dan berjaya melahirkan anak yang sihat dan comel. Subahanallah!

Sebenarnya Cik Ta masih muda seperti anak dara, oleh itu tidak salah untuknya beranak ramai-ramai selagi Tuhan hendak memberi rezeki. Cik Ta tidak perlu melayan kata-kata orang lain yang berkenaan dengan umur.

Namun begitu, bukan senang hidup dengan anak yang beramai-ramai. Hal ini kerana susah mahu menjaga anak yang beramai-ramai kerana wanita sekarang tidak seperti dahulu. Cik Ta masih perlu bekerja.

Kadang-kadang selepas balik kerja terus mengurus anak-anaknya entah dia ada makan dengan mencukupi atau tidak. Oleh hal yang demikian, kebanyakan wanita mengambil pil kawalan kehamilan kerana tidak mahu menghasilkan banyak hormon.

Walaupun masih tiada kasahihan dari Che Ta sendiri, Instagram pelakon itu sudah penuh dibanjiri dengan ucapan tahniah dari peminat yang gembira mendengar berita ini. Pasti ramai yang menantikan cahaya mata kedua Che Ta ini, dan pasti harapan mereka bayi kedua turut comel seperti Aaisyah.

Menurut Utusan Online, Che Ta dikatakan belum bersedia untuk mengumumkan berita berkenaan kerana usia kehamilannya yang baru memasuki dua bulan. Apapun tahniah buat Che Ta sekali lagi. Nampaknya termakbul doa Zain Saidin mengimpikan anak kedua dari isterinya!

.

Amalkan Air Rebusan Kulit Kayu Manis Ceylon Setiap Malam Diet 2 Minggu Dah Turun 7kg, Memang Terbukti Berkesan!

Petua baru dapat petang tadi bergosip dengan member,gosip pasal diet tawu..Bukan gosip kosong..haha.

Rupanya member ni tengah diet 2 minggu dah turun 7kg,tanjattt gegurlll.Sentap tau,gegurl jenuh nak turun 6kg sebulan ,semput exersice .Sembang nye sembang,member tercerita tanpa sengaja,dia amalkan air rebusan kulit kayu manis setiap malam,sebelah pagi,minum air rebusan halia.

Gigih kanss..

Macam kak ekin,skrang sebelum sarapan minim air halia(ketuk jer) + 1 hirisan lemon,kalau sempat baru rebus air halia,memang banyak khasiat.Boleh detox,badan cepat turun cepat tau.Tapi….Ofcozla kena jaga makan + workout ye saiyang-saiyang semua

Lagi satu,amalan minum air kayu manis ni,juga bagus untuk kesihatan,bukan sekadar untuk bakar lomak tepuss jer,ia juga bertindak menyahkan gula jahat dalam badan…bye2 gula jahat!!!

Cara Penyediaan Air Rebusan Kayu Manis.

(ikut cara kak ekin memang tak specific)

1.Sediakan 2 cawan air atau lebih

(Ikut brape banyak yang buat ye)

Macam kak ekin ni,skali minum jer..

2.Setelah air mendidih,masuk kan kulit kayu manis jenis “Ceylon” bole gugel ye,tak kisah serbuk atau batang,sebab sesuai untuk penggunaan yang lama,yang kita buat masak selalu tu Jenis “Cassia” tak sesuai sangat.

3.Kak ekin letak 2 batang Untuk 2 cawan air tadi,atau 1 sudu teh untuk yang pkai jenis serbuk,janji warna berubah ada aroma bau wangi.

Actually sukatan boleh ikut citarasa korang ye.

3.Boleh tambah madu asli,jangan madu biasa sebab manis tak asli,risau terlebih gula.

(Ni optional jer,tak letak pon xpe)

4.Perahan lemon(1 hirisan 1 cawan)

Senangkan,campak -campak..siap

Festime minum kayu manis,memang sedap gilerr,esok buat lebih ckit.Boleh simpan esok dalam peti ais,minum siang

Sekian untuk perkongsian malam ni,2 jam bako lemak tadi,flush lagi dengan ayaq kayu manih.Tak mustahil khans,esok timbang kompon 45.++kg

Oppsstt jangan lupa jaga makan + workout dan amalkan tips mudah ni.Kurang lebih kak ekin mohon maaf ye.Ni sekadar perkongsian cara kak ekin.Kak ekin doakan korang semua kurus sebelum raya.Amin

Kredit:Fb Norasikin Jusoh via viral oh viral

Share jika bermanfaat

Nota KTJ : Kayu manis ceylon ni boleh beli secara online.. search je di FB kayu ceylon

Загрузка...